GALATASARAY KÜKREYEMEDİ !

Süper ligin 10.haftasın da Galatasaray , Malatya deplasmanından eli boş döndü. Sarı kırmızılılar aynı zaman da liderliği de Malatya da bıraktı.

       İlk olarak Bursaspor beraberliği ardından Schalke 04 beraberliği alan sarı kırmızılılar , deplasman da Evkur Yeni Malatyaspor'a 2-0 mağlup olarak 19 puanda kaldı. Liderliği de Malatya da bırakan aslan , evine puansız döndü.

" İçim acıyor. Doldum hatta taşıyorum artık ! "

  Mağlubiyetin ardından Fatih Terim çok ilginç açıklamalara yer verdi. Tecrübeli teknik adam :

" - Açıkçası çok fazla bir şey söylemek istemiyorum. Sonradan üzüleceğim ya da yanlış anlaşılabilecek şeyler de söylemek istemiyorum. Ama içim taşıyor. Bazen diyorum ki "Elin kolun bağlı, bari dilini serbest bırak". Onu da yapamıyorum."
"Mesele sakatlıklar, mevki eksikliği, fiziksel, psikolojik veya kadro azlığı değil. Mesele beraber oynayacak, oynama kültürüne sahip 11'e sahip olmaktır. Bu 11'i bulamadık. Yoksa birçok sebep üretebiliriz."
"Zor gol atıyorsanız ve atamadığınız gollerden daha basitini yiyorsanız zaten geriye düşüyorsunuz. Yeni Malatyaspor'u tebrik ederim. Belki biz goller kaçırdık. İkinciyi, üçüncüyü, dördüncüyü, beşinciyi kaçırdık. Ama hak ettiler, tebrik ederim." açıklamalarına yer verdi.
 Galatasaray gelecek cuma günü evinde Fenerbahçe ile karşılaşacak...

Yorumlar